poniedziałek, 6 czerwca 2011

Gotowanie na parze - idealne w twojej Diecie

Gotowanie w parowarze jest szybkim, łatwym i przede wszystkim zdrowym sposobem przyrządzania wielu produktów spożywczych. Może być używany do wszystkiego, od brokułów po brukselkę, poprzez buraki czy nawet banany, mięsa i ryby. Najbardziej popularne parowary składają się z garnka, kosza na jedzenie i pokrywki. Wszystkie te części ściśle ze sobą współpracują podczas gotowania. Podczas przygotowywania posiłków na parze nie potrzebujesz olejów, tłuszczy i innych kalorycznych dodatków. Możesz być pewny, że wszystko co przygotujesz będzie świeże, delikatne i niskokaloryczne.

1 komentarz:

  1. Ja od dzisiaj przechodzę na dietę owocową (http://dietakopenhaska.net.pl/2011/07/01/dieta-owocowa/) Jest sezon owocowy więc mam duży wybór. Wcześniej próbowałam właśnie zmniejszyć kaloryczność moich posiłków za pomocą gotowania na parzę. Jednak to nie dla mnie. Jakoś nie smakują mi warzywa czy mięso przygotowane na parze.

    OdpowiedzUsuń